هر چی تو بخای ...

میز گردی برای همه

هر چی تو بخای ...

میز گردی برای همه

در ادامه

داشتم به دوستم می گفتم که با وبی آشنا شده بودم ( زمانی که مغزم پاک خراب شده بود و سریال عشق ممنوع هم البته بی تاثیر نبود ... ) که عنوان وب بود : خیانت زن به شوهر


وب داستان زندگی مردی بود که خیلی اتفاقی می فهمه زنش مدتیه داره بهش خیانت می کنه . نه که خیانتش در حد حرف و بیرون رفتن باشه . یه خیانت تمام عیار با رابطه .


خب هر کسی می دونه که حتی فکر کردن به خیانت مو رو تن هر کسی که رابطه‌ای داره راست می کنه.


البته اون مرد زنشو طلاق داده بود و بعد از مدتی یعنی دو سال کامل خودشو پیدا کرده بود و بعد از اینکه با یه دختر واقعا عالی ازدواج کرده بود خداحافظی کرده بود و رفته بود.


اما قسمت نظرات وبش جایی بود که منو واقعا تکون داد. اگر اعصاب دارید برید بخونید که چه زن ها مرد های کثیفی تو کشور اسلامی عزیزمون وجود دارن و اگر ندارید نرید که بعد بیاید منو فحش بدید.


و اما چیزایی که من یاد گرفتم :


1. شک نداشته باشید و زندگیتونو با شک زهر نکنین. کسی که اهل خیانت باشه هرچقدم حصار دورش باشه هرزگیشو می کنه...

2. همیشه در عین ما بودن فردگرایی خودتون رو حفظ کنید . بدونید که شما قبل از هر چیز خودتون هستین و اون طرف هم خودش . دو تا مغز جدا یعنی دو تا وجود جدا...

3. دنبال کسی نرید که نمی تونید از پس نیازاش بر بیاید. اگر مردی دنبال زنی نباش که نمی تونی نیازای روحیشو ارضا کنی و اگر زنی دنبال مردی نباش که از پس ارضای نیازای جسمیش بر نمیای

4. یه زن به مردی وفاداره که دوستش داره . اگر شوهر داره و از شوهرش کناره گیری می کنه مطمئنا داره به دوست پسرش وفاداری می کنه. اکثر مردهایی که اونجا بودن گفته بودن که مدتیه زنشون از زیر رابطه فرار می کنه... ( مایه‌ی تاسفه )

5. زنی که گوشیش در حد بیش از اندازه ای دستشه یه شب دو شب یه هفته ازش می شه قبول کرد . نه که همیشه داره با گوشی ور می ره و... مرد ها هم همینطور. اگر مردی کنار شما بود و گوشیش دستش بود و دائم سرش تو گوشی بود ازش بخواید که توضیح بده...

6. دروغ گو کم حافظه می شه ...

7. با کسی که خائنه نباید ادامه داد ... ( ضمن این که من به هیچ وجه نه با سنگسار موافقم و نه با اعدام زن خائن . اما هستن مردایی که می دونن زنشون چیکاره س ولی باهاش ادامه می دن . براشون متاسفم . برای چنین زن‌هایی هم متاسفم . نه چون بهشون خیانت شده . چون ارزش انسانی خودشون رو ندیده می گیرن و اجازه می دن دیگری از اعتماد به نفس پایین و ضعف روحی اونها سو استفاده کنه .)

8. خواهشا هیچ دختری نیاد ادعای فرشته بودن بکنه. من پرچم دار اوناییم که معتقدن دخترا پا به پای پسرا دنبال هوسن.

9. پسر خوب بودن سختتر از دختر خوب بودنه. دلیلم اینه که اکثر مردایی که خیانت کرده بودن به خاطر وجود دختری بوده که تمام هم و غمش از هم پاشوندن یه زندگی بوده. و همه می دونیم که تعداد مردایی که از زن متاهل خوششون میاد کمتر از دختراییه که در روز خودشونو به یه مرد متاهل عرضه می کنن.


+ تعدادی از چیزایی که گفتم تجربه خودم بود از دیده هام. بعضیش هم از خوانده ها و شنیده هام.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد