هر چی تو بخای ...

میز گردی برای همه

هر چی تو بخای ...

میز گردی برای همه

باکره بودن یا نبودن ؟ آیا اصلا مسئله است ؟؟

محصولی دیدم تو یوتیوب اسمش این بود : بکارت مصنوعی !!  

 

یه حالت ژل مانندی داشت و طریقه مصرفشم که نیاز نیست من بگم چطوری بود ... اما وسیله خوبی بود برای دروغ گفتن به آقای احتمالا داماد یا دوست پسر به دام افتاده .  

 

این محصول تو یه سایتی اینترنتی فرخته می شد و آمار بازدید خواهران و برادران ایرانی از این سایت که فارسیی هم بوده یه چیز عجیب غریبی بالا بوده !!  

 

این باعث شد که به فکر برم که واقعا این موضوع اصلن مهمه که بخاطرش چنین محصولی بخواد انقد زیاد فروش کنه ؟  

 

همین فکر و به دنبال اون اختلاف نظر با یکی از دوستان باعث شد که در یک عمل خودجوش دست به یه نظر سنجی بزنم بین دوستانی که دارم هم دخترا و هم پسرا ببینم واقعا آیا براشون مهمه ؟  

 

قبل گفتن نتیجه ی نظر سنجی باید بگم که دید من به باکره بودن یه مقدار شاید افراطی باشه . ( البته از دید شما افراطیه =))) ) 

 

از دید من یه رابطه ی عاشقانه توش محبت و دوست داشتنه نه برطرف کردن نیاز جنســـــی و ارضـــا شدن . حالا به هر شکل و نحوی که باشه . چه تو رابطه ی فیزیکی کامل . چه تو رابطه ای که خانوم ظاهرا دست نخورده می مونه و نیازی به اون محصول نداره . چه حتی مکالمه ی تلفنی . از دید من همه ی این ها باعث می شه طرف مقابلم دیگه بکر و دست نخورده نباشه . 

 

و اما از دید دوستم می گفت ارزش آدما به باکره بودن یا نبودن نیست . ( و من به دلایل روانشناسی باهاش مخالف بودم . )  

 

و اما تو نظر سنجی نظرا بیشتر از اون چیزی که تصورم بود متفاوت بود . بین دخترا ( که البته تعداد کلی کم بود طبیعتا ) اکثرا مهم بود که پسری که می خوان باهاش ازدواج کنن هیچ رابطه ای نداشته باشه و حتی یکی گفت غلط کرده داشته باشه ... اما خب یودن دوستی که می گفت بستگی داره و دوستی که منو متعجب کرد و گفت اصلا مهم نیست ! (‌و من مطمئنم این ایده از این جا سرچشمه می گیره که می گن نسل پسرای خوب منقرض شده که من این طور فکر نمی کنم ) 

 

و اما بین پسرا یه مقدار موضوع متفاوت بود و اون بخاطر شرایط متفاوت فیزیکی بدن دختراست . بخاطر همین یه مقدار تعریف باکره بودن متفاوت بود . با توجه به این موضوع پسرا اکثرا معتقد بودن که بستگی به دلیلش داره که چی شده این طوری شده . ولی خب کسی هم بود که می گفت اصلا براش مهم نیست . 

 

با تمام این تفاسیر حقیقت اینه که اکثر موارد وقتی آدم کسی رو دوست داشته باشه عملا براش مهم نیست که طرف مقابلش قبلا رابطه ای داشته یا نه . منتها این تنها در شرایطیه که آدم با یه دروغ گو طرف نباشه .  

 

+ پست اضطراب پس از حادثه چندتایی نکته داشت . اولا که من گفته بودم چیزی نه کسی اما وقتی دیدم اولین دوستم که جواب داده در مورد کسی نوشته نگفتم تا نظر بقیه رو هم بدونم . حقیتش این بود که همون شب یه سوسک ابله از عشق من به همنوعانش سو استفاده کرده و نزول اجلال فرموده بودن رو سر بنده  و باعث شده بودن بنده نفسم بند بیاد و الی آخر ... ( تازه خوابم برده بود . )  

 

++ نظر شما چیه ؟ مهمه که طرفتون قبل ازدواجش با شما ٬ هیچ رابطه ی غیر شرعی نداشته باشه یا مهم نیست ؟   

خواب

دنیات چه کوچیکه !!  

  

وقتی که می خندی  

 

وقتی که می دونی 

 

این جا هوا خیسه 

 

چشماتو می بندی 

 

چیزی نمی بینی 

 

چیزی نمی خواهی 

 

اما تنت خیسه 

 

شلاق طوفانو 

 

حس می کنه پشتت 

 

اما چشات بسته س 

 

یک لامپه تو خوابت 

 

پاشو ببین این جا 

 

طوفان اطرافت 

 

داری فرو می ری 

 

اون لامپه تو خوابت 

 

گرمای خورشیدو 

 

این جا نمی تونی 

 

پیدا کنی حتی ... 

 

ماهم نمی بینی 

 

دست از خیال خام 

 

بردار و با من باش 

 

من با تو ما میشم 

 

                         با ما جهان زیباست .  

 

بیدار شوید

ناقوس ها را به صدا در آورید


                                      همگان را بیدار کنید


                                                                این شهر به سوی مرگ می تازد


همگان را بیدار کنید


                          مردگان زنده را به نام بخوانید


                                                                مرگ حقیقی نزدیک است


نخ ها همه به هم گره خورده اند


                                           پاهایمان در این نخ ها در هم پیچیده است


بر زمین خواهیم خورد اگر بخوابیم


همگان را بیدار کنید


                         چشم ها را بگشایید


                                                    گره ها همه کورند


بند ها باز شدنی نیستند


                                 آتش زنید بر بند ها


بیدار شوید


              مرگ نزدیک است

اضطراب پس از حادثه

1سوال فنی: اگر اون چیزی که دوسش داری کاری کنه که گند بزنه بهت طوری که دست و پات بلرزه و نفست بند بیاد ازش متنفر نمیشی؟

جنم

این روزا زیاد اعتراضم میاد! باز اومدم اعتراض: اول اینکه هیچ کس حق قضاوت کردن و تیکه انداختن و زل زدن به مردمو نداره. غلط میکنه آدمی که فضولی میکنه. دوما اخیرا به این نتیجه رسیدم که اونکه بهش میگن وظایف همسری همونه که ما میگیم عشق و حال شبونه. وقتش نشده اکثریت زنا یه مقدار بابت کاراشون فکر کنن و خجالت بکشن؟ سوم هم هیچ جایی گفته نشده شعور دخترا بیشتر از پسراست پس بفهمید که هیچ دلیلی نداره خودتونو عقل کل حساب کنید. پسرا سر تا پا ایراد قبول. مثلا من خودم از ظاهرم تا باطنم همش خرابه اصن یه وضعی. کاش دختراهم جنمشو داشتن قبول میکردن سر تا پا ایرادن.

چی ؟ کاررررررررررررررررر ؟

کار کردن یا کار نکردن مسئله به نظر می رسه که این است !!  

 

تجربه ثابت کرده که همیشه اونایی که می خوان باهاتون کار کنن قصد دارن مفتی از توانایی هاتون بهره ببرن . و در حال حاضر تو این شهر شلوغ همه قصد دارن همین کارو باهاتون بکنن .  

 

پس سخت نگیرین . برین دنبال کاری که دوستش دارین تا حداقل از این نظر بازنده نباشین .  

 

وگرنه درد بازندگی آزار دهنده س ...  

 

منم برم به کارم برسم

۱۰ فرمان !!!!

اول پوزش می خوام که انقدر دیر جواب نظراتو دادم چون این هفته خیلی سرم شلوغ بود خونه هم که می رسیدم خستگی دیگه مهلت نمی داد حتی بشینم .  

 

دوم اینکه می خوام گلایه کنم از هر انسانی که موقع ناراحتی و عصبانیت به دیگران پرخاش میکنه . اثرات بدی داره هم برای خود اون آدم هم برای اطرافیانش . خصوصا هرگز عصبانیتتون رو سر شریکتون خالی نکنین چون تا ۱ حدی تحمل می کنه . از حدش که بگذره اولا بهتون سرد و بی عاطفه می شه دوما ممکنه با اولین شخص جلو روش که رویه خلاف شما رو داره بره و خودتون تنها می شین .  

 

سوم اینکه هیچ دلیلی نداره آدم به کسی که با توهین قصد جلب توجه داره توجه کنه . مگه نمیگن جواب ابلهان خاموشی است ؟ پس به جای توجه به ۱ عده ابله با بی توجهی خیطشون کنیم . نه اینکه جی میل رو فیلتر کنیم و خودمون رو اذیت کنیم .  

 

چهارم این که هیچ دلیلی نداره رییس جمهور مملکت برای رفتن به ۱ سفر کاری یه لشگر آدم دنبال خودش راه بندازه . اگر هدف سخنرانیه با تعداد مشخصی قابل انجامه . اما اگر اهداف دیگه ای هست که خدا می دونه چین بهتره ما دخالت نکنیم چون شعور نداریم گویا .  

 

پنجم اینکه همتون بدونید هیچ کسی حق اینو نداره بدون حکم قانونی از دادگاه که شخصا به اسم شما باشه بدنتون کیفتون یا گوشیتون رو بگرده . اگر کسی هم خواست این کار رو بکنه هر کسی باشه چه آدم عادی باشه چه نیروی انتظامی چه بسیجی می تونید جلوش رو بگیرید و اگر بهتون تعرض کرد می تونید حتی بزنیدش و از خودتون دفاع مشروع کنید و جلوش رو بگیرید چون اون شخص داره خارج از وظایف قانونیش عمل می کنه . ( حالا نزنید بدبختو له کنید چون خودتون محکوم می شید . ) 

 

ششم هر کسی بهتون افترا بزنه حتی اگر پلیس باشه می تونید ازش شکایت کنید و براش ۶ ماه زندان و شلاق و انفصال از خدمت بگیرید .  

 

هفتم طبق قانون هیچ مردی حق نداره به خانومی که بهش محرم نیست دست بزنه یا به هر طریقی لمسش کنه . حتی اگر اون زن مجرم باشه و اون مرد مامور انتظامی . خلاف قانون هست و برای اون مرد مجازات در نظر گرفتن .  

 

هشتم اینکه واقعا نمی دونم با این وضع چطور باید کنار اومد . جنسی که ماه پیش ۱۸ هزار تومن بوده این ماه میگن ۳۰ هزار شده تازه فردا اومدی ۳۲ هزار تومنه ... اون وقت همه چی آرومه و لابد تورم رو هم فقط اون ۹۹ درصد آمریکایی که تو اداره ی کشورشون نقشی ندارن دارن فقط حس می کنن ...  

 

نهم چرا انقدر خودمون رو زحمت می دیم ؟ یهو برای دانشگاه هم لباس فرم انتخاب کنبد دیگه . این مسخره بازیا چیه که دخترا هر چی می پوشن دانشگاه یه گیری از اون جاش در میاره ارائه می ده ؟؟؟  

 

دهم هم می رسیم به این موضوع که خریت یعنی اینکه به جای اینکه خودمون رو ارتقاء بدیم بابت پیشرفت دیگران بهشون توهین کنم .  

 

ضمنا به قومیت ها هم توهین نکنیم . نه با جوک نه با جدیت . این هم یه مدل خریت محضه ...