هر چی تو بخای ...

میز گردی برای همه

هر چی تو بخای ...

میز گردی برای همه

نیمجراجویی = نیم + ماجراجویی

دیشب تو نیم با یه هندی چت کردم!! اولش نفهمیدم کجاییه و تعجب کرده بودم که چرا انگلیسی می نویسه!!  بعد که جوابشو به انگلیسی دادم گفت تو که انگلیسی بلدی چرا عربی می نویسی؟ 

 

آی خندیدم آی خندیدم آی خندیدددددددددددددددددددم 

 

خلاصه توضیح دادم که این خط پارسیه و ایرانیم و شماره شناسنامه م چنده و ....  

 

و یه چیز جالبی برام هویدا شد: ما ایرانیا سر معنی اسمامون خیلی حساسیم و دوست داریم حتما بچه هامون اسم های با معنا و زیبایی داشته باشن درحالی که این آقای شاداب ۲۲ ساله حتی معنی اسم خودشم نمی دونست!!!!!!! 

 

براش توضیح دادم که شاداب یه کلمه فارسیه که معنیش شبیه خوشحاله. کلی با خودش حال کرد!!! 

 

از معنی اسم خودم هم گفتم. همون موقه هم داشتم تو یه صفحه ی دیگه با وینر چت می کردم که سلام جفتشون رو به هم رسوندم. =))))))

یک فنجان داغ

1چیز جدیدی دم کردم! غنچه گل محمدی + زعفران + چای + هل + دارچین. هنوز ننوشیدمش اما بوی فوق العاده ای داره.

جادوی ماه۳

گوشیمو دستم می گیرم و منو رو باز می کنم. فال روزانمو می خونم و توی جام غلت می خورم.

ادامه مطلب ...

قصر باشکوه

ما معمار زندگی خودمون هستیم. یک معمار خوب, وقتی قصری که ساخته خراب میشه, اون قصرو با همون مصالح قصر خراب شده بازسازی نمیکنه. بلکه با مصالح جدیدی, قصری میسازه باشکوه تر و بزرگ تر.

جادوی ماه 2

یه صدایی می شنیدم. از درونم! منو صدا می زد و بهم بد وبیراه می گفت. 

ادامه مطلب ...