هر چی تو بخای ...

میز گردی برای همه

هر چی تو بخای ...

میز گردی برای همه

یاداوری

یک هفته است که صدای تو را نشنیده ام. یک هفته است که تنها زمانی که نگاهت کرده ام از پشت پنجره ی دانشکده است زمانی که با دوستان مشترکمان میگویی و میخندی. یک هفته است که مرا رنجانده ای ولی قدمی پیش نگذاشته ای و من از خود میپرسم چرا؟

عزمم را جزم میکنم و با انکه بغض گلویم را گرفته در راه خانه هم مسیرت میشوم.

صحبت مان به درازا میکشد. من میخاهمت و تو نه. من میخاهم با تو بسازم و تو تنهایی. من میخاهم با تو نفس بکشم و تو احساس خفگی میکنی. من اشکم بی صدا می اید و تو به راحتی معذرت خاهی میکنی از اینکه یک سال و نیم من را به هیچ امیدوار کرده ای.

میدانستم که درک کردنش برایت مشکل است: "فقط زمانی میفهمی چی میگم و چه حالی دارم که یه روزی تو جایگاهی که من نشستم نشسته باشی."

خندیدی و بی تفاوت رفتی و من سال هاست لحظه لحظه های رنجی را که برده ام به خاطر دارم.




. گاهی اوقات ادما دیر میفهمن و گاهی هرگز نمیفهمن.

. وقتی رابطتون با کسی تموم میشه تهدید به نگذشتن نکنید.

. وقتی کسی ازتون جدا میشه، جدایی رو جدی بگیرید و بدونید دیگه مایی وجود نداره.

. ادما اسباب بازی شما نیستن که هروقت دلتون تنگ شد برید یک ساعت باهاشون بازی کنید تا حالتون خوب بشه.

. وقتی کسی رو واقعن دوست دارید ولی حاضر نیستید باهاش وقت بگذرونید، دوست داشتنتو بذارید در کوزه آبشو بخورید.

. گاهی اوقات یه دختر با سن خیلی کم بی نهایت عاقل تر و پخته تر از یه دختر با سن خیلی بالاتره. بخاطر تفاوت سنی دختری رو که میپسندید رها نکنید.

. تن به حضور کسی که نمیدونه از زندگیش چی میخاد ندید.

. اگر کسی تهدیدتون کرد که ازتون نمیگذره فقط بخندید. بذارید با طرز فکر خودش خوش باشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد