هر چی تو بخای ...

میز گردی برای همه

هر چی تو بخای ...

میز گردی برای همه

پای ثابت

مدتیه پای ثابت دو تا وب شدم که اگر به خودمم سر نزنم به اونا حتما سر می زنم .


اولیش وب عروسک پشت پرده س که توی لینکام هست . نویسنده آنا آریان با هنرمندی خاصی خودشو می نویسه . گاهی عصبانیه گاهی ناراحت گاهیم داغونه کلا !! توی خوش حالترین نوشته هاش باز هم غمگینه . نوشته هاش خاص هستن . و نویسنده عادت نداره به نظرات جواب بده . اما حواسش هست کی چی گفته و گاهی از همونا استفاده می کنه تا داستان جدیدی رو شکل بده . حالت غمزده ش و چالش هایی که پیش می کشه همون هاست که همه هر روزه باهاش درگیریم اما قادر نیستیم که بشینیم و از همه نظر بررسیش کنیم . فقط باهاشون کنار میایم و می گیم لابد تقدیره ...


دومیش وب فقط من ه که بعد یه جریاناتی باهاش آشنا شدم . می گن : عدو شود سبب خیر ! این مورد از اون خیرا بود . نویسنده دید طنزی به جریانات و مسائل روزمره داره و از هر چیزی دست مایه ای درست می کنه برای فکر کردنی که گاهی وقتا بعد از خندیدن به یه موضوع بعضا تلخ میاد سراغ آدم . بر عکس آنا هیدرا کیا به جای نق زدن ها و تهش مثه دختر بچه قهر کردنای آنا دنبال راه حل می گرده و در عین خوش بینی ای که از خوندن نوشته هاش به آدم دست میده فکر آدمو به طرف پیدا کردن راه حل منطقی پیش می بره . به نظرات جواب میده و هوشمندانه و بامزه هم جواب می ده .


آنا ناراحته . غمگینه و نوشته هاش گاهی آدمو عصبانی می کنه از شخصیت قصه ش .


هیدرا ناراحته یا شاده نمی دونم اما خوشحاله . نوشته هاش آدمو از خنده به وجد میاره و آدم گاهی با شخص نوشته هاش همزاد پنداری می کنه .


هر دو خانومن و هر دو متاهلن . آنا دو تا پسر داره اما هیدرا رو نمی دونم . هر دو باهوشن . هر دو دید خاصی به موضوعات اطراف دارن و مهم تر از همه اینکه می بینن دور و برشون چه خبره .


فکر می کنم خوبه که بشناسیم زنهای کشورمون رو . از آشنایی با وب این دو تا خانوم بسیار خوش وقتم


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد