هر چی تو بخای ...

میز گردی برای همه

هر چی تو بخای ...

میز گردی برای همه

باکره بودن یا نبودن ؟ آیا اصلا مسئله است ؟؟

محصولی دیدم تو یوتیوب اسمش این بود : بکارت مصنوعی !!  

 

یه حالت ژل مانندی داشت و طریقه مصرفشم که نیاز نیست من بگم چطوری بود ... اما وسیله خوبی بود برای دروغ گفتن به آقای احتمالا داماد یا دوست پسر به دام افتاده .  

 

این محصول تو یه سایتی اینترنتی فرخته می شد و آمار بازدید خواهران و برادران ایرانی از این سایت که فارسیی هم بوده یه چیز عجیب غریبی بالا بوده !!  

 

این باعث شد که به فکر برم که واقعا این موضوع اصلن مهمه که بخاطرش چنین محصولی بخواد انقد زیاد فروش کنه ؟  

 

همین فکر و به دنبال اون اختلاف نظر با یکی از دوستان باعث شد که در یک عمل خودجوش دست به یه نظر سنجی بزنم بین دوستانی که دارم هم دخترا و هم پسرا ببینم واقعا آیا براشون مهمه ؟  

 

قبل گفتن نتیجه ی نظر سنجی باید بگم که دید من به باکره بودن یه مقدار شاید افراطی باشه . ( البته از دید شما افراطیه =))) ) 

 

از دید من یه رابطه ی عاشقانه توش محبت و دوست داشتنه نه برطرف کردن نیاز جنســـــی و ارضـــا شدن . حالا به هر شکل و نحوی که باشه . چه تو رابطه ی فیزیکی کامل . چه تو رابطه ای که خانوم ظاهرا دست نخورده می مونه و نیازی به اون محصول نداره . چه حتی مکالمه ی تلفنی . از دید من همه ی این ها باعث می شه طرف مقابلم دیگه بکر و دست نخورده نباشه . 

 

و اما از دید دوستم می گفت ارزش آدما به باکره بودن یا نبودن نیست . ( و من به دلایل روانشناسی باهاش مخالف بودم . )  

 

و اما تو نظر سنجی نظرا بیشتر از اون چیزی که تصورم بود متفاوت بود . بین دخترا ( که البته تعداد کلی کم بود طبیعتا ) اکثرا مهم بود که پسری که می خوان باهاش ازدواج کنن هیچ رابطه ای نداشته باشه و حتی یکی گفت غلط کرده داشته باشه ... اما خب یودن دوستی که می گفت بستگی داره و دوستی که منو متعجب کرد و گفت اصلا مهم نیست ! (‌و من مطمئنم این ایده از این جا سرچشمه می گیره که می گن نسل پسرای خوب منقرض شده که من این طور فکر نمی کنم ) 

 

و اما بین پسرا یه مقدار موضوع متفاوت بود و اون بخاطر شرایط متفاوت فیزیکی بدن دختراست . بخاطر همین یه مقدار تعریف باکره بودن متفاوت بود . با توجه به این موضوع پسرا اکثرا معتقد بودن که بستگی به دلیلش داره که چی شده این طوری شده . ولی خب کسی هم بود که می گفت اصلا براش مهم نیست . 

 

با تمام این تفاسیر حقیقت اینه که اکثر موارد وقتی آدم کسی رو دوست داشته باشه عملا براش مهم نیست که طرف مقابلش قبلا رابطه ای داشته یا نه . منتها این تنها در شرایطیه که آدم با یه دروغ گو طرف نباشه .  

 

+ پست اضطراب پس از حادثه چندتایی نکته داشت . اولا که من گفته بودم چیزی نه کسی اما وقتی دیدم اولین دوستم که جواب داده در مورد کسی نوشته نگفتم تا نظر بقیه رو هم بدونم . حقیتش این بود که همون شب یه سوسک ابله از عشق من به همنوعانش سو استفاده کرده و نزول اجلال فرموده بودن رو سر بنده  و باعث شده بودن بنده نفسم بند بیاد و الی آخر ... ( تازه خوابم برده بود . )  

 

++ نظر شما چیه ؟ مهمه که طرفتون قبل ازدواجش با شما ٬ هیچ رابطه ی غیر شرعی نداشته باشه یا مهم نیست ؟   

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد